Τεχνική Υποστήριξη Η/Υ | e-Learning | e-Secretary Marketing Promotion - athenspc.gr Τεχνική Υποστήριξη Η/Υ | e-Learning | e-Secretary Marketing Promotion - athenspc.gr
 loading
 athenspc elearning τηλεγραμματεία τεχνική υποστήριξη η/υ pc service χρήσιμα ερωτήσεις επικοινωνία
  
  
Συχνές Ερωτήσεις - FAQ Frequently Asked Questions
   
   
Οι απορίες σας έχουν συγκεντρωθεί για κάθε μία υπηρεσία ξεχωριστά.
  
  
 elearning τηλεγραμματεία τεχνική υποστήριξη Η/Υ




- Τι απαιτείται για να πραγματοποιηθεί η εξ' αποστάσεως τεχνική υποστήριξη Η/Υ;

Απαραίτητη είναι μια σύνδεση internet xDSL.


- Μπορώ να μαγνητοσκοπήσω τις ενέργειες του τεχνικού υπολογιστών;

Ναι, γίνεται με την εξ' αποστάσεως τεχνική υποστήριξη. Έτσι μπορείτε να επαναλάβετε τα βήματα μόνος σας αν χρειαστεί στο μέλλον. Οι μαγνητοσκοπήσεις υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα και απλά γίνεται παραχώρηση για ιδιόχρηση.


- Με ποιον τρόπο θα παίρνω τις αποδείξεις μου στην εξ' αποστάσεως τεχνική υποστήριξη Η/Υ;

Άμεσα ηλεκτρονικά και ταχυδρομικά μέσα σε λίγες μέρες.


- Χρειάζεται να πληρώσω ολόκληρη ώρα για μια επισκευή των 10 λεπτών;

Όχι, η μονάδα μέτρησης που έχει η τεχνική υποστήριξη είναι το 1 λεπτό. Έτσι, πληρώνετε μόνο την ώρα που πραγματικά χρειάστηκε για να επισκευαστεί η βλάβη.


- Τι σκοπό έχει το Free Help Desk, ποιος μπορεί να το χρησιμοποιεί και πώς δουλεύει;

Ο σκοπός του Free Help Desk είναι μια δωρεάν, πρώτη βοήθεια στο πρόβλημα που έχετε.


- Χρειάζεται να αγοράσω κάποια προϊόντα προστασίας από ιούς και επιθέσεις μέσω διαδικτύου;

Όχι, προς το παρών υπάρχουν πάρα πολύ καλές εφαρμογές antivirus, firewall, antispyware και antimalware εντελώς δωρεάν.


- Στην επιτόπια τεχνική υποστήριξη, απλά φέρνω τον υπολογιστή μου και τον φτιάχνετε εκείνη την στιγμή;

Ναι. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κλείσετε κάποιο ραντεβού στο εργαστήριο μας.


- Άλλες εταιρίες τεχνικής υποστήριξης Η/Υ προφέρουν και εγγύηση για τις υπηρεσίες τους. Εσείς έχετε κάτι αντίστοιχο;

Η εγγύηση στην τεχνική υποστήριξη Η/Υ είναι κάτι τελείως υποκειμενικό. Όσοι την προσφέρουν, συνήθως περιλαμβάνουν πολλές εξαιρέσεις από αυτήν. Απευθύνεται βασικά σε κάποιο λάθος που πιθανόν να κάνει ο τεχνικός και όχι στα λάθη που μπορεί να κάνει ο χρήστης. Παρόλο που δεν προσφέρουμε καμιά γραπτή εγγύηση, αν διαπιστώσουμε ότι ο τεχνικός μας δεν ολοκλήρωσε με επιτυχία την επισκευή, τότε απλά την επαναλαμβάνουμε χωρίς χρέωση.


- Η χρέωση ανά λεπτό ξενικά να μετράει κατά την διάγνωση;

Ναι και περιλαμβάνει και την διάγνωση. Μόνη εξαίρεση, στην διάγνωση εξ' αποστάσεως τεχνικής υποστήριξης, αν οδηγηθεί σε μη επισκευάσιμη βλάβη, τότε δεν χρεώνεται.


επάνω