loading










Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης Η/Υ - PC Service

 Επισκευή ηλεκτρονικών υπολογιστών κατ' οίκον ή στο γραφείο και την επιχείρηση σας. 
 Τεχνική υποστήριξη ηλεκτρονικών υπολογιστών στο εργαστήριο μας με τις χαμηλότερες τιμές. 
 Διάγνωση και επίλυση προβλημάτων λογισμικού (software) & λειτουργικών συστημάτων
μέσω internet, με ασφαλή εξ' αποστάσεως πρόσβαση στον υπολογιστή σας.
 Κειμενοδιάσκεψη (chat) για άτομα με προβλήματα ακοής ή ομιλίας στην εξ' αποστάσεως υποστήριξη.
 Η εξ' αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μπορεί να μαγνητοσκοπηθεί.
Έτσι μπορείτε, σε κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα, να ανατρέξετε για να δείτε την επίλυσή του. Απομακρυσμένη βοήθεια επιδιόρθωσης βλάβης ή αντικατάστασης υλικού (hardware),
με χρήση βοηθητικού υλικού, καθοδήγηση ή απλά μέσω του Free Help Desk Τεχνικής Υποστήριξης Η/Υ. Άμεση εξυπηρέτηση για τα Βόρεια Προάστια της Αθήνας.


Οι πιο Οικονομικές Λύσεις στην Επισκευή Υπολογιστών

Δυνατότητα οικονομικών συνδρομών και συμβολαίων συντήρησης Η/Υ. Οικονομικές & αξιόπιστες λύσεις στην αγορά υπολογιστών, συσκευών, εφαρμογών, αναλώσιμων. Οι χαμηλότερες χρεώσεις στην τεχνική υποστήριξη Η/Υ με 0.28€ ανά 1 λεπτό και όχι ανά ώρα.


Πρόσθετα

Ψηφιακή βιβλιοθήκη με έτοιμες λύσεις προβλημάτων Η/Υ, βίντεο επισκευής υπολογιστών,
βίντεο ρύθμισης λογισμικού (software configuration), οδηγίες για προστασία και συντήρηση υπολογιστή.
Χρήσιμες ηλεκτρονικές διευθύνσεις με πληροφορίες, βοηθήματα,
δωρεάν εφαρμογές, για όλες τις ανάγκες, για την επιχείρηση ή το σπίτι.
Ενημερωτικό δελτίο (newsletter) με νέα, συμβουλές για την ασφάλεια και διαχείριση των Η/Υ. Προτεραιότητα στο Free Help Desk τεχνικής υποστήριξης Η/Υ.
Χρήσιμα
 διευθύνσεις internet τεχνικής υποστήριξης η/υ ψηφιακή βιβλιοθήκη τεχνικής υποστήριξης η/υ newsletter τεχνικής υποστήριξης η/υ

 division τεχνικής υποστήριξης η/υ

"Η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη Η/Υ (remote pc service) είναι η ταχύτερη και οικονομικότερη
μέθοδος επίλυσης προβλημάτων υπολογιστών (computer problems)."
PC Service - athenspc.gr remote support

"Το 90% των διαγνώσεων βλαβών Η/Υ (pc diagnose) γίνεται μέσω του λειτουργικού συστήματος, εφόσον φυσικά αυτό μπορεί να φορτώσει. Το 70% αυτών θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με την κατάλληλη πρόληψη. Το 40% των προβλημάτων μπορούσαν να είχαν διορθωθεί από έναν απλό χρήστη, αρκεί να είχε στοιχειώδη τεχνολογική βοήθεια." PC Service - athenspc.gr remote support
"Το 70% των εταιριών που χάνουν σημαντικά αρχεία (data loss), δεν επιβιώνουν πάνω από 12 μήνες." Σύμφωνα με έρευνα του DTI / Price Waterhouse Coopers. (2009)
"Το 2009 αυξήθηκε η διαρροή δεδομένων (data leaks) σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά 39% σε σύγκριση με το 2008." Σύμφωνα με έρευνα του Karpersky Analysis. (2009)
"Στη Σουηδία το 31% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν χάσει αναντικατάστατο περιεχόμενο, σε σύγκριση με 34% στις Ηνωμένες Πολιτείες, 41% στην Ιταλία, 45% στη Φινλανδία και 60% στην Πολωνία." Σύμφωνα με έρευνα του F-Secure που διεξάχθηκε σε οκτώ χώρες. (2009)
"Το 32% των υπολογιστών που έχουν δεχθεί επίθεση από ιό (virus), παραμένει μολυσμένο παρόλο την ύπαρξη αντιβιοτικού." Σύμφωνα με έρευνα του AV-Test.org Lab. (2009)
"Η πρώτη πιο συχνή βλάβη ενός Η/Υ είναι ο σκληρός δίσκος (hard disk). Πιθανό να εμφανιστεί τους 2 πρώτους μήνες ή μετά από 3 χρόνια χρήσης. Η δεύτερη πιο συχνή βλάβη υπολογιστών είναι η κύρια μνήμη (pc main memory). Μετά ακολουθούν η μητρική (pc motherboard) & τροφοδοτικό (pc psu)." 5ο συνέδριο USENIX για τα αρχεία και τις τεχνολογίες αποθήκευσης. (2007)
"Ο καθαρισμός, ο σωστός εξαερισμός & το UPS είναι βασικά στοιχεία για την αύξηση της ζωής του Η/Υ σας. Συντηρώντας τα μέρη της κεντρικής μονάδας, μειώνεται κατά 75% η εμφάνιση βλάβης υλικού (pc hardware failure)." Έρευνα για την τεχνική υποστήριξη Η/Υ - pc service, της Vickie J Scanlon. (2007)
 χαρακτηριστικά τεχνική υποστήριξη η/υ
 έναρξη τεχνική υποστήριξη η/υ
 χρήσιμα τεχνική υποστήριξη η/υ
επάνω